Jdi na obsah Jdi na menu

12. 6. 2019

Dračí škola v přírodě

Uteklo to jako voda, letošní Dračí škola v přírodě je už nenávratně pryč.....A jaká byla?? O svoje zážitky se podělily děti ze 3.B.:

David T.:
Na škole v přírodě jsem zažil: stezku odvahy, dražbu, honbu za pokladem, strašně moc úkolů a spoustu dalších věcí. Vaří tady moc dobře a je tady velká zahrada s bazénem. Moc se mi tady líbí, je tady strašně hezky, ani se mi nechce jezdit domů. Když jsme splnili úkol, dostali jsme pak písmeno, z písmen jsme měli složit jméno draka, a potom draka na 1000 let uspat zaklínadlem. Za uspání draka jsme dostali poklad. Je to tady prostě super a musíte se sem jet podívat taky :-).

Matylda:
Na škole v přírodě to bylo super. První den jsme se vyhrnuli z autobusu a ubytovali se. Když jsme se ubytovali, tak nám naše paní učitelka přečetla příběh o drakovi, který spal 1000 let, ale teď se probouzí. My dostali za úkol vyluštit drakovo jméno. První den jsme vyluštili písmeno Z a L. Druhý den, když jsme se vzbudili, tak jsme si měli uklidit. Po snídani jsme se měli přichystat na třetí úkol, taky na čtvrtý a pátý, ale nejdůležitější byla první půlka zaklínadla. Když jsme vše zvládli, tak nám vyšlo O, D a R a první půlka zaklínadla. Třetí den, když jsme se vzbudili, byla rozcvička. Po rozcvičce jsme měli snídani a po snídani jsme šli hledat další písmena. Když jsme je našli, jméno draka znělo ZLODRÁP. Nakonec jsme jeli na výlet do Olešnice. Když jsme se vrátili, tak jsme měli polední klid. Po poledním klidu jsme šli opékat špekáčky a když se setmělo, šli jsme na stezku odvahy. Stezka odvahy byla strašidelná, ale zvládli jsme ji a za odměnu jsme si odnesli zlatý kámen s runami. Čtvrtý den jsme se probudili a uvědomili si, že je dneska poklad. Když jsme vyluštili drakovo jméno (Zlodráp), tak jsme ho uspali navždy. Pak jsme si šli pro poklad. Když jsme poklad našli, tak byl polední klid a potom dražba.

Miki:
První den byl dobrý, protože jsme šli na zajímavý průzkum. Potom jsme šli na oběd a byl strašně dobrý a pak byl polední klid a byl hodně bomba a taky jsem si odpočinul. Druhý den byl taky dobrý, protože jsem čekal dlouho na rozcvičku a byla dobrá rozcvička. Potom byla výborná snídaně a potom jsme dělali super dračí úkoly. Potom jsme dostali drápisníky. Drápisník je dračí deník a do toho drápisníku jsme psali, co jsme zažili. Po obědě jsme se šli koupat a potom jsme šli spát. Třetí den byl dobrý, protože jsme šli do města a tam jsem si koupil pistol. Potom jsme šli do cukrárny a potom jsme šli na bazén. Potom jsme šli číst knížku a potom jsme šli na stezku odvahy. Čtvrtý den jsem měl super, protože jsme měli dražbu a tam jsem si vydražil spoustu věcí a šli jsme uspat draka. Pak jsme šli hledat poklad. Poslední den jsem musel balit oblečení, protože jsme jeli domů, ale než jsme jeli domů, psal jsem právě toto a škole v přírodě dávám 1000 bodů.

Dan:
Na škole v přírodě se mi líbilo, bylo to dobrý. Zažil jsem hodně zážitků. Ze všeho nejdřív jsem nastoupil do autobusu. V autobuse jsem seděl vedle Kryštofa. Pak jsme přijeli do hotelu ve vesnici Hodonín. Pak jsme se vybalili. Na pokoji jsme byli s Kryštofem. Pak jsme šli na vycházku do lesa. Pak jsme si měli pojmenovat pokoje. Já s Kryštofem jsme si náš pokoj pojmenovali F.B.I. Pak nám paní učitelka přečetla pohádku o drakovi, protože máme dračí školu v přírodě. Pak jsme šli spát. Ráno jsme vstali a šli jsme na snídaní, na snídani byl švédský stůl. Pak jsme šli dělat úkoly od Čaroděje. Pak byl oběd, na oběd bylo maso s rýží. Pak jsme šli na vycházku. Pak byla večeře. Na večeři byly špagety. Pak jsme šli spát. Pak byla středa, ve středu jsme šli do bazénu. Pak jsme jeli do Olešnice.Tam jsme šli do hračkářství, tam jsem si koupil pouta. Pak jsme jeli zpátky. Pak jsme šli spát. Pak byl čtvrtek, ve čtvrtek jsme nejdřív šli na poklad. Pak jsem si s Mikim vyměnil transformátora za draka. Pak byla dražba. Pak byl pátek a to je vše.

David D.:
Škola v přírodě byla jedinečná. Akorát první dvě noci jsem nemohl usnout. Poklad byl dobrý, ale nejlepší byla dražba. Vydražil jsem si míček, kterému říkám mini colovej míček a někdy bobajn. Potom jsem vydražil pytlík hopskulek a další dobré věci. Ve středu jsme byli v Olešnici a koupil jsem si kuličkovku. Také jsme se koupali. Jídlo tady bylo hodně dobré. V podkroví to bylo boží, akorát někdy Dejv, Andrej a Martin večer nechtěli spát a tak dělali blbosti. Miki byl v pohodě, akorát na dražbě mi vzal Hurvínka a Čtyřlístek. Ještě, abych nezapomněl, měli jsme strašidelnou stezku odvahy, ale s podporou spolužáků jsem to zvládl. V bufetu jsem si koupil kofolu, slaninové čipsy a zmrzlinu torpédo. Uspali jsme draka na 1000 let, taky jsme cítili dračí lejno. Škola v přírodě byla super.

Kryštof:
Škola v přírodě je supr. Opékali jsme si špekáčky, byla stezka odvahy za drakem do lesa. Měli jsme zavázaný oči a drželi jsme se provazu, protože tam byl skřet, a když by ses mu koukl do očí, tak zkameníš. Pak jsme hledali po celém hotelozámku mapové značky, byla to fuška :-). A tak jsme splnili úkol a dostali jsme zaklínadlo, jak uspat draka na 1000 let. Pak  jsme šli hledat poklad, našli jsme gumídky, propisku ve tvaru letadla, svítící náramky, omalovánky, držák na pití a poděkování od krále. Také jsme byli v bazénu, byl tam malý vodopád, jezírko a kachna. Ve středu jsme byli na výletě v Olešnici, byli jsme v cukrárně. Pak jsme jeli zpátky. Byla i diskoška, měli jsme taky vlastní pokoj po skupinách - Kryštof, Daneček a pan učitel. Náš pokoj se jmenoval F.B.I., to jsou agenti. Byli jsme na vycházce do lesa, našli jsme tam šrot auta, byly tam sedačky, střecha, dveře atd. A to je asi tak vše. Doufám, že se vám to líbilo, tak zase příště nashledanou.

Andrej:
Školu v přírodě jsem si moc užil. Hráli jsme hry, chodili jsme do přírody, řešili jsme úkoly a díky jménu draka jsme ho uspávali. Dražili jsme a hledali poklad. Jednoho takového draka jsme si modelovali z samotvrdnoucí hlíny. Jedna z her se jmenovala špachtlovaná. Na určitém místě jsme hledali špachtle s různými čísly. Za odměnu jsme jeli do města. Byli jsme v hračkářství a cukrárně. V hračkářství si Ondra koupil kuličkovou pistoli. David a Miki si taky koupili pistoli, ovšem kuličkovou. Ještě dnes, co tohle píšu, půjdeme na vycházku. A já doufám, že vy, co to čtete, taky zažijete to co já, že taky budete luštit šifry, hrát sportovní hry a chodit na procházky přírodou. Co se mohlo pokazit? Chtěl bych, aby taková škola v přírodě byla i příští rok!

Ondra:
Na škole v přírodě se mi líbilo: hraní kuželek, nakupování ve městě, stezka odvahy, hraní si s kámošema, okrádání draka, věznění draka, hledání pokladu a dražení různých věcí. Také tu bylo pohodlné ubytování, ve kterém jsme mohli dovádět do 10 hodin večer např. hrát deskovky, poslouchat čtení Škyťáka 9 a hrát si hry. Tohle byla zatím nejlepší škola v přírodě, na které jsem byl!!

Adélka:
Na škole v přírodě se mi moc líbilo. Líbilo se mi tu, jak jsme luštili jméno draka. První den jsme luštili Královu šifru, ta nebyla moc těžká. Pak jsme dělali Čaroděje. Další den jsme měli Vílu a Trpaslíky. U Víly jsme měli napsat básničku a u skřítka jsme poznávali draky. Pokoj, na kterém jsme byli, byl totálně super. Pak jsme dělali zaklínadlo, které uspí draka, který vše ničí a probouzí se. Obědy mi tu chutnaly. Po obědě pak byl polední klid. Pak, až polední klid skončil, jsme šli za Jednorožcem a pak za Jezerní pannou. Další den pak za Kentaurem, to bylo poslední písmeno z drakova jména. Vyšlo nám ZLODRÁP a teď už zbývá druhá část zaklínadla. Pak jsme ho zaklínali. Chodili jsme i do bufetu, pak se svým týmem jsme šli do drakovy jeskyně, tam jsme mu vzali zlaté kameny a vyměnili je za zlaté šišky. Tahle škola v přírodě byla úplně nejlepší ze všech, protože jsme byli všude. Včera byla diskotéka a moje kamarádka si odřela koleno, takže půlku diskotéky proseděla, ale jak se pustila písnička, kterou má ráda, tak se na to koleno úplně vykašlala a šla taky tančit. Toto mě dost bavilo, super škola v přírodě!

Sofie:
Přijeli jsme v pondělí a překvapilo mě, že je to tu opravené. Paní učitelka nám přečetla Dračí legendu a ta legenda byla zajímavá. A potom jsme se rozdělili do týmů a luštili jméno toho draka a byla to zábava. V úterý byla velice dobrá snídaně. Pak jsme šli na bazén, ale ten byl studený. Potom jsme šli do bufetu a já si koupila zmrzlinu a ta byla dobrá. Šli jsme do lesa a pořád luštili drakovo jméno a to se mi také líbilo. Ve středu byla také velice dobrá snídaně. A potom jsme ještě pořád luštili drakovo jméno. Ale teď to bylo nejzábavnější! Potom jsme šli na bazén a bazén byl hodně studený. Po obědě jsme jeli do Olešnice a byla to zábava. Večer jsme šli na stezku odvahy a bylo to trochu strašidelné. Ve čtvrtek jsme doluštili dračí jméno a šli jsme si pro poklad a to byla zábava. Potom byla dražba, která byla moje první.

Martin:
Dojeli jsme dobře. Vybalili jsme si kufry. Byli jsme na obědě a měli jsme maso s rýží. Byli jsme v lese a získali jsme dvě indicie. Byli jsme na průzkumu okolí...Vstali jsme, vyčistili jsme si zuby. Potom jsme snídali. Dělali jsme draka ze samotvrdnoucí hlíny. Potom jsme byli v lese, tam jsme hledali čísla. Potom jsme řešili úkoly. Potom jsme byli na obědě. Potom jsme byli na večeři...Měli jsme dračí pětiboj. Potom jsme byli na obědě. Potom jsme byli na výletě v Olešnici. Tam jsme byli v hračkářství a cukrárně, a tam jsem si koupil zmrzlinu a ledovou tříšť. Potom jsme šli pro poklad. Potom jsme měli oběd a polední klid. Potom jsme dražili za kartičky. Potom jsme byli na večeři.